16 Temmuz 2008

Akla Ziyan....


Telefon:İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: “Evde mi bıraktım acaba...

Pişmanlık:Bilinçli tüketim, bilinçli üretimle olur. 18.000 YTL kredi kartı borcum olduğunu öğrenen babamın ilk tepkisi; “Keşke korunsaydım”...

Altıncı his:“6.His filmini izledin mi?” dedim. “Hayır ama çok övdüler” dedi. “Ben de filmin CD’si var, istersen vereyim izle, ben de çok beğendim” dedim. “Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım önce”..

Maalesef kaybettik:Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun “Maalesef annenizi kaybettik” demesiyle annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine “Ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!”

Danger:Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki ‘DANGER’ yazısını görüp de “Allah’ın akıllısı, tanker yazacağına danger yazmış”..

Kıbleye çevirin: Pilota “Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım” dediklerini öğrenmiş oldum bu hafta..

Hiç yorum yok: