24 Eylül 2008

Köşe Yazarı Olsaydım*2


Bu ülkedeki aksaklıkları düzeltmek ne mümkün. Geçen gün Kızılay'ın ortasında dilenenleri, üst geçit varken yolun en işlek noktasından geçenleri, Kravatını hip hop cular gibi bağlayanları görünce zor dedim kendi kendime zor iş bir şeyleri düzeltmek. Bu tarz hareketleri tasvip etmiyor bu yaşlı bünye,biz eskiden mehtaba çıkmasakta sokata yere tükürmekten imtina eden bir nesildik azizim. Şimdiki veletler mi şanslı biz mi şanslıyız henüz çözmeye muvaffak olamdım. Fakat bildiğim odur ki yaşadığını düzgün yaşayıp pişman olmayacaksın. İnsan her istediğini zevkle yapamaz fakat yaptığını sevmeye çalışmak, hayatı daha kolaylar. Ama çevremdeki nesil pek bir kırılgan bu konularda. Şunu şöyle yaparsan daha iyi olmaz mı evladım dedim geçenlerde bir gence, amca sen ne anlarsın hiç hayatında dersaneye gittin mi dedi. E ne bilsin yavrucak biz zaten yaşadıklarımızla ayaklı dersaneyiz ama görebilene be azizim. ahh ah!

Hiç yorum yok: