06 Mart 2009

Ana Gibi Yar..


...Evin telefonu sabaha karşı üç buçukta çaldı.

Uyku sersemi adam telefonu açtı.Telefondaki ses annesine aitti.

Telaşlandı, korktu başlarına bir şey mi gelmişti?

Annesi "nasılsın oğlum iyi misin?" diye sordu.

Oğlu şaşkın bir ifadeyle "iyiyim anne hayırdır bir şey mi oldu siz iyimisiniz?" dedi.

Annesi "biz iyiyiz bir şeyimiz yok sadece sesini duymak istedim" dedi.

Oğlu da "anne bunun için mi aradın saat sabahın üçbuçuğu yarında konuşabilirdik" deyince annesi de "rahatsız mı ettim oğlum?" dedi.

Oğlu "evet anne rahatsız ettin" deyince,

annesi "30 sene önce sen de beni bu saate rahatsız etmiştin, doğum günün kutlu olsun"...

3 yorum:

umidim dedi ki...

Bağdat gibi diyar olmaz!

Son cümleyi okuyunca kötü oldum yahu! Ama teyze de sağlam giydirmiş lafı. Ben bir hafta kendime gelemezdim.

bianconera dedi ki...

Annelerin hakkı ödenmez gerçekten de.Kaç yaşında olursak olalım onların gözünde hala ilk günkü heyecanı yaşadığı bebekleri gibiyiz.Babalarda bu durum baya farklı :)

karakalem dedi ki...

ümidim> bu hkayeyi ilk lise yıllarında iken duygusal bir ortamda dinlemiş dışarı çıkınca anneme ne alacağımı şaşırmıştım.. Anaların ne hakkı ödenir ne hakkını ödeyecek işleri yapabiliriz.. Kıymet biliriz inşaalalh...

bianconera>babalar biraz daha soğuk duruyor evlatlarına. Tabi bu birazda hayata hazırlamak için.. Onların hakkını ödemekete zor..