10 Nisan 2009

Köşe Yazarı Olsaydım*5


"Birde biz yazarların rahatının iyi olduğu konuşulur.. Yahu memleketin her yerinden haber fışkırırken, neyi nasıl yazacağım diye hanımın yaptığı mis gibi kurabiyeleri bile orda burda yerken etrafa kırınca süpürgenin ucu göründü.. Bundan daha zor iş var mı mirim?..

Gündem soğuyunca yazmak bendenizde fırın etkisi yapmaya başladı.. Amerikan başkanını filimlerinde korurken gülerdim amma abartıyorlar Hollywood işte diye..Gülme komşuna gelir memleketinin başına lafını kim ettiyse bir fatiha ruhuna hazır, yollayacağım.. Kaç bin küsur polisimiz korudu tek tek sayamadım ama polislerimiz görev başındayken gayet iyi ve yerinde say(dır)mışlardır.. İmdi güvenlikti, karışıklıktı derken, bitti gitti diyerek konuyu bol şekerli çay kıvamına sokmadan keseyim.. Ha güzide derbimizde yaklaşmış, şimdi bir güvenlik toplantısıda bu maç için yapılır lakin kendi gürültümüz kendimize batmayacağından ve Obama'ya yapılanlarıda görünce Derbideki polis sayısı gözüme az göründü.. Tabi ihtiyarladık gözlüklerimle maçı izleyeceğimden belki bu defa sayarım umududa doğmadı değil hani.. Yalnız bir daha Şampiyonlar Ligi izlememeye karar verdim.. alışık değil bu bünye bu kadarına, adamlar zekten sövdürüyor.. Bir Türk evladı olarak bana ters haliyle.. Hanımm çay bittiii!"

2 yorum:

umidim dedi ki...

Tırnakların arasında kalmış yazı, alıntı mı? Öylesine mi tırnakladınız? :)

karakalem dedi ki...

yok öylesine, faklılık arz etsin diye köşe yazarı olsaydım serisi yapıyorum nacizane, bu da öyle denk geldi.. ilginize teşekkürler..