12 Ekim 2009

Aşk Sayıklamaları*4


Varsın ve yokluğun soğukluğu girmiyor hayallerimden içeri, sımsıcak bir güneş alıyor beni benden ve sokaklarda gezebiliyorum yalnız ve seninle..

Seninle gezdiğimde en munis kelimeler dilimin müdavimi oluyor ve bekliyor tatlı tatlı akmak için dudaklarımdan kalbine. Öyle sıkı tutuyorsun ki ellerimi, en sert kelepçelerin kilitleri çözülüyor, kolaylıyor mahkumların hayatını, ama ben daha bir mahkum oluyorum sana, hüküm giyenlerin en güzeli diyor bülbüller; gecenin bu vaktinde sevmek suçundan hüküm giyiyorum.

Varsın ve ben bardaktan su içer gibi, kana kana içiyorum susuzluğum kanmasın diye sana. İçtikçe sana susuzluğum artıyor, baktıkça yangınım büyüyor ve ne garip ateş sudan kaçarken, bu kez ateş suyun koynunda alevleniyor, hiç dinmiyor..

Varsın zira ben varım, olmasan bende olmam, kaçsan bende kaçarım, uyusan bende uyurum, kızsan bende kızarım, ağlasan bende ağlarım, gülsen bende gülerim, bilsen bende bilirim ve sen ne istesen bende onu isterim ancak Unut desen unutmuş gibi yapar beklerim, ben aşkla seni değil, senle aşkı sevdim..

Varsın, ve beklediğim için varsın, git dediğim de giden sen değil beklentilerim olur, beklentim gelmen değil, kalman değil, sevip sevmemen hiç değil, beklentim varlığının hep var olması. Ben hayali gerçek diye değil , gerçeği hayalle sevdim ve hayalime hep bir var çizdim..

Varsın ve bende varım, yoksan ben zaten olmam ki..

2 yorum:

bahar gelsin dedi ki...

aşkı deniz suyu içmeye benzetebiliriz içtikçe tuzundan yanar içtikçe susar ve daha çok istersin:))

karakalem dedi ki...

çok güzel bir yorum, teşekkür ederim..