16 Mart 2012

Eğitim! Öğretim!

Bu bünye kredili sistemi teğet geçmiş, alan bilgisini hasbelkadar çözüp , şimdi esamesi okunmayan "süper lise" namıyla meşhur y.dil ağırlıklı sistemden mezun olup son öys ve ilk öss ye girmiş bir zamanların öğrencisidir.
 Şimdilerde geriye dönüp baktığım zaman kaybolan zamanıma hayıflanıp 12 yılı gereksiz harcadığımı görüyorum. Koskoca on iki sene. Kırılıp gücenip darılacak varsa darılsın, lakin bu ülke de eğitim meğitim yok. Futbol taktikleri gibi yüzbinlerce taze dimağı harvurup harman savuruyorlar. Her gelen kendi zevkinin tezahürünü yansıtıyor sisteme. Yazık. İçerik ne olacak ne öğretilecek, nasıl faydalanılacak bunları anlatan yok, varsa yoksa yılların okekini obebini alıyorlar(!).  Ezbercilik denilen sistemin dahi bir tabanı alt yapısı olmalıdır ki ezber olabilsin. Şu devrin eğitim sistemi ezbercilikten dahi uzak... Anadolu insanının tabiriyle "çay sıra gidip su sıra geliyoruz"...  Kendi adıma heba olan yıllarımın ve öğretilmeden birşeyler çalınan zamanlarımın hesabını nasıl vereceklerini düşünüyorum ve daha onu bile ödeyemeyecekleri ortadayken evledımın da aynı çarktan geçip yıllarını boşa harcayacağından şimdiden farklı çareler arama peşindeyim. Allah bu millete akıllı değil sadece mesuliyet ahlakıyla donanmış yöneticiler nasip etsin

Hiç yorum yok: